Sunday 9 February 2014

Set Kurus Shaklee (SuperB gitu)

Assalamualaikum...sebelum cerita pasal produk kurus Shaklee saya ingin ceritakan dulu detik pertemuan saya dengan cinta hati saya Shaklee. Saya mula mengenali Shaklee sejak 10 tahun yang lalu tapi tidak pernah berniat untuk menggunakannya sebagai makanan tambahan saya. Saya pun tidak pernah ingin tahu apakah kebaikan Shaklee dan mengapakan Shaklee menjadi pilihan terutama wanita di zaman serba moden ini.
 
Saya mula mencari supplement setelah melahirkan anak ke empat saya Ahmad Syamil Zihni setelah mendapati susu saya makin berkurang dan keperluan Ahmad makin bertambah. Setelah menggodek-godek maklumat di dalam alam maya ini dan mendapatkan sedikit maklumat daripada kawan-kawan saya terbuka hati untuk mencuba Set Penyusuan Shaklee.  Alhamdulillah..hasilnya amat memberangsangkan dan sehingga kini saya masih menyusukan Ahmad (15 bulan) sepenuhnya. Terima Kasih Ya Allah kerana diberi peluang untuk melaksanakan tanggungjawab ini.
 
 
Ini Set Penyusuan yang saya pilih:
 

 
 
 
Alfafa ni memang bagus untuk milk booster, susu meriah dan saya mengambil ESP untuk energy Booster. Dalam masa yang sama saya tak lepaskan peluang untuk mendaftar sebagai AHLI. Apa taknya banyak kebaikan yang saya dapat. Paling utama saya dapat beli dengan harga yang lebih murah dan masa tu saya daftar ahli secara percuma. (Bulan Omega Guard, beli 6 dapat percuma satu botol OMEGA GUARD dan free membership) BERBALOIKAN.
 
 
 
 
Setelah yakin dengan set Penyusuan Shaklee ini kini saya mula mencuba pula  set Kurus Bajet Shaklee. Sebenarnya sebelum ni saya ada menggunakan produk lain untuk slim dan cantik...tapi tak tahan sebab tak boleh makan nasi....dengan cinta hati saya ni saya boleh makan apa sahaja asalkan sederhana tau..dalam Islam pun besederhanakan satu tuntutan..ewwahh...ok ni Set Bajet yang saya nak ceritakan tadi:
 

 
 
 
 
 
Untuk mendapatkan berat badan yang ideal dan menawan ALFAFA, ESP DAN LECITHIN memainkan peranan yang penting. Set Kurus Shaklee secara asasnya menggunakan konsep Bakar, Buang dan Bina.
 
Bakar – Lecithin/Omega Guard membantu membakar lemak dalam badan dan menurunkan paras kolestrol
Buang – Alfalfa/Herb Lax membantu membuang toksin dalam badan dan membersihkan usus
Bina – ESP/Cinch membantu membina semula otot-otot dalam badan untuk lebih bertenaga

Untuk SET KURUS BAJET, ALFAFA dan LECITHIN sudah cukup membantu saya untuk mendapat berat badan yang ideal yang saya idamkan.



Untuk yang berminat boleh hubungi saya call/sms/wassaps

013-9843091

 
 

No comments:

Post a Comment